Onsdag

Så lider onsdagen mot sitt slut. Har varit en bra dag och en mysig kväll.. Åkte ut en runda på väla i förmiddags.. Skulle checka om dem hade min telefon inne som jag ska köpa.. En rosa! =) Men den var slut så den kommer om 7-14 dagar.. Får väl stå ut den tiden.. Man jobbar ju en del så det ska nog gå bra. Då använder man ju inte den speciellt mycket ändå så. Men det ska bli härligt med en ny lur.. Även om den gamla inte är allt för gammal egentligen :)

Körde ut till Caroline efter rundan på väla.. Vi körde och hämtade barnen på dagis sen bar det hemåt mot Caroline igen. Sofie hade fixat kaffet så det var färdigt när vi kom tillbaka igen. Kanoners... Drack och traggade skit som vanligt. Tiden går så himla fort alltid när man är där ute! Förstår inte varför =)) Körde därifrån vi 15-tiden och körde hem till älsklingarna. Åkte ner till helsingborgshem och skrev på kontraktet till den nya lägenheten. *skönt* Valde tapeter och färger till alla rummen, kommer nog bli kanonfint när allt är på plats!! Skönt när man har fått välja allting och kombinera allting själva!½ Blev även ny spis och nya köksluckor.. Nu längtar man efter flytten :)

Har myst massor med Maxen ikväll.. Läst böcker, ätit god mat som den stora älsklingen lagade ikväll.. Kollat in lite roliga filmklipp på datorn och skrattat tillsammans.. Har ritat lite och pysslat.. Vi vuxna här hemma har även hunnit med att städa undan och göra fint här hemma.. Har tänt alla min 100 värmeljus i lägenheten så nu är här verkligen varmt och gott. Mysigt oxå för den delen! Imorgon är det dags för jobb igen så man får passa på att mysa idag :)

Just nu är hjärtat iväg och hämtar lite spel som vi har köpt. Har köpt Guitar hero grejor.. Så det ska spelas som attans när han kommer hem =) 

Paketet består av:
Gitarr
Orginal Guitar Hero
Orginal Guitar Hero II
Orginal Guitar Hero III (legends of rock)
Orginal Guitar Hero Rocks the 80s

Snacka om att det kommer spelas här hemma nu! Nu kan vi spela tillsammans så vi slipper bråka om gitarrerna *skratt* Och så har man lite fler spel och låtar att välja mellan.. Rocks the 80s ska bli kul att kolla in och spela.. Lite mera rocklåtar som man känner igen kanske.. Kommer bli ett bra avslut på kvällen. Lite spel och vuxentid tillsammans.. Lite skratt och fajter innan det är dags att krypa ner i sängen och ladda för morgondagen.. Så ringer ni ikväll och ingen svarar så vet ni vad jag gör :) Jag ringer upp när jag har fajtats färdigt med gubben *ler* Nu lär jag inte ha något liv på ett tag igen eller vad tror du caroline!? *haha* Vi får ta en match när du kommer hit nästa gång, eller flera! *skratt*

Blev inte mycket vettigt i denna bloggen ikväll men några rader fick man ju ihop iallafall.. Nu ska jag förflytta mig bort mot soffan igen.. Ha en trevlig kväll där ute!!
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: sofie

hej gummman=)

va kul att ni ska flytta, berätta mer om lägenheten=)

ha de fint.

kramar

2008-11-07 @ 01:43:01
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: jennie

oh! en helt ny lägenhet?!

2008-11-17 @ 11:45:30
URL: http://iolani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback