Trött och längtar efter lite ledighet imorgon

Ja usch vad man är trötter ikväll.. Känns att man har jobba thela helgen inklusive idag.. Har haft det lugnt på akuten idag men lite annat pyssel.. Och så har jag börjat gå lite djupare in på mitt ansvarsområde på jobbet så dethar varit en del att försöka hålla reda på och lära sig idag.. Men det har gått bra.. Känner att man är lite mer trött i huvudet än i kroppen. Så lite spring har man allt kvar i benen men huvudet vill dimpa ner på kudden och få somna för natten... Lite tidigt än bara :)
      
Imorgon är man äntligen ledig en dag.. Kan behövas. Eller det blir egentligen bara en halvdag. Ska vara på jobbet kl 14 på utbildning. En utbildning om: misstankankar om barnmisshandel av spädbarn.. Ska bli intresseant och lärorikt.. Det är ju alldeles för ofta man läser om sådana fall och man kommer antagligen få träffa på dem oxå tyvärr.. Kan kännas lite trist i andra fall att åka ner till Lund för 2 timmar på sin lediga dag men det är verkligen värt det i detta fallet.

Har precis fått i mig lite mat och nu sitter man här en snabbis.. Väntar på att sambon min ska komma hem med lite efterrätt. Är ju lite helg för mig ikväll eftersom man inte har haft någon när ni andra hade helg.. Förutom min kära mamma som oxå har varit flitig och slitit i helgen :) Och säkerligen många andra oxå.. Efter lite socker i blodomloppet blir det sängen för mig. Jag lovar er att inte ens socker i kroppen kan få mig att bli pigg ikväll så för er som tänker: "Du lär ju inte kunna sova om du ska äta efterrätt" Ni kan tänka om igen för DET kommer jag göra..

Nej vad säger kära läsare..  Nu ska jag slita mig ifrån datorn för en stund..  Fortsätta njuta av musiken som strömmar ut från högtalarna och bara koppla av! Njuta av tanken att man har sovmorgon imorgon :)

Sov gott alla som läser!
Skriv gärna en kommentar eller två när ni ändå är här inne och kikar!
Alltid kul att se vem som läser mitt svammel :)

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Tosse

Du vet att jag ALLTID läser ditt svammel :P

2008-11-18 @ 01:10:59
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag läser alltid ditt svammel gumman men de vet du ju hehe

2008-11-18 @ 19:47:53
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi japp er vet jag att jag har som trogna läsare som tur är =) För fler verkar det inte vara tillfället hehe :P

2008-11-18 @ 20:01:06
URL: http://haaannaaas.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet inte vad ja ska önska mig i julklapp.

Gå in på min blogg o hjälp mig med tips, Vad önskar sig just du mest av allt i julklapp :)?



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-11-20 @ 21:52:17
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback