Helg-aktiviteter i regnet

Det här är vad familjen Svensson/Sandberg ägnar sig åt en regnig lördagseftermiddag


 

        




Vad kan vara bättre än att hålla sig inomhus när regnet rinner utanför fönstret och vindarna viner? Lite god fika, något gott att dricka och lite sällskapsspel.. Inte helt fel. Vi fick sovmorgon i morse och drog oss länge.. Skönt för min del som inte somnade förren efter 04 imorse.. Lätt att fastna på msn när Tosse är rastlös ;)  Körde iväg och handlade lite frukost, lördagsgodis och lite fika när vi hade gått upp.. Får ha lite extra god frukost på helgerna. Särskilt för min del dem helgerna man väl är ledig. Då kan det vara roligt att festa till det lite med familjen.. Ni ser ju på bilderna här ovanför vad vi har sysslat med denna lördagen. Oj oj vad man fastnar lätt i spelet. Nu har vi bestämt oss för att köpa ännu ett nytt spel till guitar hero plus ännu en gitarr.. Kan ju vara kul att kunna mötas och spela mot varandra ibland. Så man slipper bråka om gitarren här hemma :) Sen blir det även Singstar så man kan stå här hemma och skråla lite då och då.. Kanske man skrämmer iväg någon av grannarna i radhusen runt omkring så där blir något ledigt till oss *skratt*

Ikväll åker gubben iväg och spelar lite tvspel med sina kompisar och jag själv åker till Tosse för en kväll med tvspelande för min del oxå. För våran del blir det wii.. *fishi fishi fishi* Eller vad säger du Tosse!? ;)  Inget väder man går ut i precis idag så det kan inte bli mycket bättre än att sitta inne och umgås.. Lite lördagsgodis till det hela så är kvällen komplett.

Kommer kanske in lite bilder ikväll efter kvällen annars ska jag försöka lägga upp lite imorgon. Blir en lugn hemmasöndag som vanligt ser det ut som med tanke på att vädret inte sur ut att vända. Kanske det blir en runda till busfabriken oxå imorgon.. Då har man ännu fler bilder att lägga upp.. Nu ska jag ta mig i kragen och börja pula med middagsmaten. Se om man kan dra bort gubben från spelet oxå *haha*

Ha en trevlig lördagskväll gott folk!!
Tudeluuuu!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback