Klockan närmar sig 24 och en ny dag är på väg mot sin början...

Ja då går denna lördagen mot sitt slut nu.. Och ännu en söndag är på väg mot sin början..  Timmarna har rusat iväg och inget vettigt har man fått gjort idag egentligen. Men vad gör det.. Det är helg! :)


Kvällen har varit lugn och den har spenderats hemma hos Tosse.. Spelade wii med micael och pasta.. Det var sååååååååå nära att vi tjejer vann! Det var inte riktigt rättvist för vi hade aldrig spelat spelet innan som dem andra två  har spelat ett antal gånger.. Så med tanke på att vi nästan vann var det inte helt illa :P
Efter lite spelande blev det lite sittande framför datorn innan vi tog bilen bort till Mc Donalds en runda.. Behövde lite ny energi till kroppen.. Körde en runda genom stan och kikade läget innan det bar av hemåt till Tosse igen.. Stannde där en liten stund till sen drog vi oss hemåt, jag o grabbarna.. Släppte dem hos micael sen körde jag hem.. Sitter här och försöker skriva av mig lite samtidigt som jag pratar med Tosse via msn o camar lite med henne.. Teknikens under är allt bra ibland! Kan vara väldigt bra sällskap om inget annat..

Nu ska jag lyssna vidare på musiken som strömmar ut ur högtalarna här hemma.. Prata vidare med Tosse och bara ta det lugnt innan det är dags att krypa ner för natten.. Sov gott alla ni där ute!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback