Lördag

Ja så var helgen här igen.. Och nu är man äntligen ledig =) Har blivit mycket jobbadne i veckan så mn har varit lite dålig på att uppdatera.. Och sen har man varit i farten här hemma med handlande och inredning av lägenheten efter jobbet om dagarna.. Hade tänkt sätta mig ner och skriva några rader efter jobbet i torsdags men det blev att man fick ta ett extrapass så i torsdags jobbade man från 06.45-20.30 Oj oj oj vad trött jag var när jag körde hem kan jag ju tala om.. Tog inte lång tid efter detatt man hade kommit hem innan man slocknade på sängen och skönt var det =) Var ledig i fredags så man kunde sova ut under förmiddagen där..

I går sov jag som sagt ganska länge på förmiddagen sen kom caroline och barnen.. Satt och snackade, drack kaffe och åt lite.. Som vanligt =) Och så blev det ju så klart lite spelande med guitar hero-spelet..  Trevligt trevligt! Där efter åkte jag iväg och hämtade Tosse för en tur till Ikea.. Inhandlade lite fler saker till lägenheten och sen blev det en liten runda på jysk för att köpa dynor till köksstolarna.. Det hade dem inga bra på Ikea... Körde hem till Tosse och färgade hennes hår innan jag begav mig hemåt.. Kom när vi var nästan hemma hos tosse att jag hade glömt min gardinstång som jag köpte på ikea vid kassan. Så fick köra tillbaka till Ikea när jag körde hem från tosse för att hämta den.. Hade ju betalt den så den ville jag ha :)  Kom hem och fixade iordning med allt innan älsklingen kom hem.. Sen blev det mat och mys på kvällen...

Nu sitter jag här en liten runda.. Har mellanlandat här vid datorn innan jag ska fortsätta med allt man ska hinna med idag.. Har kommit så långt att man har varit på väla och träffat Jeanette och sen blev det systemet så man kunde ladda upp inför kvällens bravader =)) Börjat packa ihop lite saker som ska med till Tosse.. Blir att man sover hos henne inatt efter festen, nära och bra så slipper man ta bussen hem själv =) Nu ringde gubben och är på väg hem från garaget så nu får jag nog avsluta.. Väntar utanför på mig så vi kan köra iväg och äta nåt gott, mysa lite eftersom kvällen spenderas på varsitt håll.. Ska bli gott med lite mat i magen nu =) Hinner kanske skriva några rader innan jag åker till tosse för att sen dra vidare till adrian o companys fest *ler* Annars får ni en liten bakisuppdatering imorgon!

Tjingeling!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback