Nu blir det sängen nästa..

Ja då blir det sängen för min del nu =) Skönt ska det bli! Fast jag är ganska rastlös i benen känner jag så man får hålla tummarna för att man somnar.. Imorgon ska jag ut och gå en runda i skogen innan det är dags att köra till jobbet.. Får hoppas regnet håller sig borta och solen skiner som idag. Man behöver lite frisk luft i lungorna innan man ska vara inne på jobbet resten av kvällen.. Måste dessutom börja ta mig i kragen och göra det till en vana att motionera minst en gång om dagen nu.. INNAN bilringarna blir ännu större *usch*

Nu gott folk kallar sängen riktigt högt på mig hör jag.. Skriver några rader innan jobbbet imorgon så finns här lite att läsa för er andra under kvällen :)

Natti Natti!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vilka fina bilder!!kramizar Mamma

2008-10-20 @ 10:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback