Oj oj oj vad trött jag är

Usch ja det är bara förnamnet just nu.. Sitter här helt yrvaken och seg vid datorn =)

I måndags var det jobb  igen efter en ledig helg. Blev en trevlig kiväll med fia o tosse i lördags..  På söndagen tog man det lugnt.. Städade lite här hemma och pysslade lite i lägenheten.. Så man skulle vara lite utvilad tills måndagen kom när man skulle bege sig till jobbet. Hade en helt okej kväll faktiskt.. Körde hem efter jobbet och la mig nästan direkt så man skulle orka upp på morgonen.

Kl 04.00 på tisdags morgonen satte jag mig i bilen och körde till hässleholm där jag mötte upp mamma, mina systrar och caroline. Sen bar det av till ullared direkt! Tack för en underbar dag allihopa! Hade jättemysigt hela dagen och lite mer shoppande än vad det var tänkt att det skulle bli blev det så klart *oops* En hel del kläder till mig själv, en hel massa kläder till max, en vinterjacka, lite julsaker och en del till lägenheten. Köpte supersköna inneskor och dunsockar oxå.. Var helt färdig när jag kom hem och hade packat upp allting på kvällen. Tände alla mina ljus och la mig på soffan med killarna och mös...

Igår (onsdag) åkte man till jobbet vid tolv eftersom man börjar kl 14. Skönt attvara ute i god tid om det skulle hända nånting på vägen. När klockan var 15 kom chefen och hade problem att få in folk till natten. Snäll som man är så tog man ett dubbelpass så jag jobbade natten oxå. Därför jag sitter här så seg idag och bara svamlar :) Men vad gör man inte för sina arbetskamrater. Så igår blev det ett långt arbetspass. Börjad 13.15 och slutade 05.00.. Vi hyade lugnt så jag gick lite tidigare än 07 som jag skulle slutat annars. Kom hem vid halv sex och somnade som en stock. Men klockan 09 idag (torsdag) var det bara att gå upp igen. Skulle kolla på en lägenhet kl 10.. Kan säga att vi flyttar mellan den 1-31 januari. När jag kom hem igen somnade jag gott efter lite snack med caroline i telefonen och sen vaknade jag när killarna kom hem vid hav fem idag. Nu sitter jag här en runda sen blir det duschen. Micke är iväg och handlar lite mat som förhoppningsvis är färdig lagom tills jag har duschat :) Sen bär det av till jobbet igen. Ska jobba inatt oxå..

Nä nu ska jag gå och ställa mig i duschen.. Ska kika in lillkillens fina pärlplattor han har lagt först bara :) Kommer kanske en uppdatering till helgen. Vi får se.. Jobbar lördag och söndag oxå så vi får se..


Ha det gott allihopa!!
Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

TACK själv!!!Kram mamma

2008-10-30 @ 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback