Onsdag

Ja hela dagen har det varit onsdagen den 22 oktober. Herregud vad tiden går snabbt! Snart jul och allting.. Hinner inte riktigt med alla gånger.

Dagen har varit helt okej men nu är jag helt slut! Blev inte många timmars sömn inatt.. Kom inte till ro och sen skulle man upp och jobba kl 06.45 i morse så klockan ringde 04.50 *pust* Men det går bättre än jag trodde att gå upp på morgonn och pendla till jobbet. Nästan lättare att gå upp den tiden än vad det är att gå upp en timme senare.. Har varit en bra dag på jobbet idag.. Inte jättestressigt men man har haft att göra hela tiden.. Lite småpyssel hela tiden och lite större pyssel mellan varen =)

Kom hem och kikade på tv:n en liten stund.. Mös med Max och hade det lugnt och skönt. Micke fixade till lite mat så vi satt oss och åt ganska så snabbt när den var klar så man fick lite nya krafter. Sen var det dags att skruva ihop vår fina malm byrå som skulle upp i hallen så det fixade gubben. Sen har jag satt den på plats, hängt upp foton och tavlor, bytat alla dukar, satt upp nya lampor och nya ljusstakar, inrett, och städat.. Nu är jag HELT SLUT!! Men det blev bra så jag är helnöjd. Blir till att ta tvätten på fredag när man är ledig och tvätta golven sen är här skinande rent, om-möblerat och mycket mysigare. Känns mer som hemma nu när det har kommit upp lite saker på väggarna och även lite nya ljus och grejor.. Kalasbra :)

Hinner inte lägga upp bilder för nu har mitt program på tv:n börjat så jag ska hoppa över till soffan =) Skriver mer en annan dag och bilder kommer upp i bilddagboken senare och kanske även är :)

Sov gott allihopa!!
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback