Trött... Mätt... Och belåten :)



                             


Nu är jag mätt och belåten efter middagsmaten.. Åt thaikyckling och ris här hemma idag.. Blev inte alls dumt, smaklökarna blev nöjda och det blev jag oxå.. Gubben och lilleman klagade inte heller.. Åtminstone inte rakt ut till mig :) Men dem såg nöjda ut båda två så det blev nog bra.. Vi var hungriga som vargar allihopa här hemma idag.. Hra varit en lugn förmiddag sen har det varit full rulle...

Sov länge idag oxå.. Gick upp vid 10.. Skönt att Max är lika trött om morgnarna som vi är på helgerna. Micke sov lite längre idag, vi tyckte han kunde få göra det. Jaag och Max åt frukost sen mös vi i soffan.. När micke kom upp mös han lite med Max och jag gav mig på Guitar herot igen =) Tusan vad envis jag är! Jag bara SKA klara alla låtarna och helst på en gång! Jag ger mig inte i första taget.. Men usch nivån hard är inte allt för lätt. Men det ska gå det oxå! Har snart klarat alla låtarna där. Sen är det bara till att spela dem igen och försöka slå poängrekorden på alla.. Man har något att göra iallafall..

Efter lite spelande här hemma körde vi upp till Pålsjö skog och vandrade runt ett bra tag.. Var ute nästan 2 timmar. Härligt nu när löven skiftar färg! Och där fortfarande är grönt på trädkronorna och på marken.. Sprang rundor i löven och andades in den härliga och riska luften i skogen! Lugnet bland träden är helt underbart.. Men ändå livfullt på något sätt.. Körde inom willys på vägen hem sen och handlade lite till maten.. Har lagat mat och hunnit äta och nu sitter man här igen.. Pojkarna är iväg och grejar ute i garaget så jag har en stund för mig själv.. Då kan man passa på att skriva en rad eller två i den här bloggen.. Sen blir det mys i soffan framför någon bra film ikväll.. Ska strax sätta mig där en liten stund och kolla in One Three Hill som vanligt så här dags på söndagskvällen..

Nu kom killarna hem igen och klockan börjar gå mot min series start :) Får se om här kommer några rader innan det är dags för sängen ikväll.. Annars får ni nog hålla tillgodo tills på tisdag.. Imorgon jobbar man en kvällstur och på tisdag en morgontur så när man kommer hem från jobbet imorgon blir det sängen bums =)


Hoppas ni andra får en trevlig söndagskväll!
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback