Doktorn nästa..

Jaha då blir det en tur till doktorn imorgon iallafall.. Trött på att gå runt och ha ont nu.. Antinggen får dem sätta in nåt annat smärtstillande eller får dem se till att göra något.. Vill slippa att ännu en helg blir mindre bra för att man är sur, grinig och har ont...

Somnade på soffan idag igen efter en bra dag på jobbet. Är helt slut om dagarna när jag kommer hem nuförtiden.. Konstant trött känns det som ibland. Men det är väl för att man inte sover så bra om nätterna.. Och sen allt nytt man får vara med om varje dag på jobbet gör ju sitt.. Så är det ibland =)

Nu börjar helgen närma sig med stormsteg.. Ska försöka bege mig ut och handla lite imorgon innan man ska till sjukhuset.. Lite kläder och skor till mig och Maxen.. Nu får man börja pälsa på sig igen inför vintersäsongen som e på väg.. Kallt som attans är det om morgnarna och kvällarna nu.. Men någon gång ska det ju bli det också :) Inlägg om helgens bravader får ni på söndag när man vet vad hela helgen har bjudit på..

Nu ska jag nog ladda upp kuddarna och täcker på soffan inför kvällens avsnitt av Idol.. Därefter blir det en lång, varm och skön dusch sen kommer man somna gott i sängen.

Sov gott!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tosse

Kolla min blogg du är utmanad :D

2008-09-26 @ 19:28:29
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback