Första dagen avklarad

Ja då var första dagen på jobbet avklarad.. Såååå trött jag är nu =) Fast på ett skönt sätt.. Har varit saker att pyssla med idag men har trots allt varit väldigt lugnt ändå.. Haft en del barn men dem har kommit lite då o då så man har inte haft så många på samma gång.. Dem flesta barnen idag har bara varit nån månad gamla så det e mest små pluttisar man har fått ta hand om idag =) Har inte hänt nåt speciellt utan det har varit lite av varje som barnen har kommit in för..
Arbetskamraterna verkar kanontrevliga så jag ska nog trivas.. Och avdelningen är jättefin.. Tror det komemr bli bra det här. Är så glad att man har fått den här chansen..

Har precis ätit lite middag och även duschat med lillkillen så vi e rena o fina.. Är så skönt att duscha på kvällen.. Man somnar gott sen..

Har inte hunnit skriva om helgen ännu och helt ärligt så orkar jag inte det idag heller så det får bli senare i veckan =) Nu ska jag mysa vidare med mina pojkar här i soffan innan man somnar..

Ha d gott alla läsare!

Och Grattis till körkortet Sofie! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback