Onsdag

Ja då lider denna kvällen oxå mot sitt slut.. Blir snart sängen för min del så man orkar upp till jobbet imorgon igen.. Sen har man bara fredag oxå innan man får lite välförtjänt vila över helgen.. Därefter blir det två dagar på internat med jobbet på möllegården neråt i skåne.. God mat, lite vin kanske, roligt snack och liiiite föreläsningar så klart ;) Ska bli härligt.. Har fantastiska arbetskamrater!

Dagen har varit rolig, spännande och lärorik som vanligt på jobbet.. Har varit ett behagligt tempo. Skönt nu när man är självständig och börjar känna sig lite säkrare.. Man har fått lite kött på benen.. Jag trivs som fisken i vattnet! Tror att jag har hittat rätt. Det känns så iallafall.. Här kommer jag stanna länge. Möjligtvis lite uppehåll för en liten knatte så småning om men det bli inte än.. Sen kommer jag sätt min fot på barnakuten igen så klart  =)  Det är en skön känsla att veta att man har kommit dit man vill.. Man har uppnåt ett stort mål i livet.. Man vet vilken fot man står på och vad man vill här i livet.. Det är en härlig känsla att få känna att man har hittat rätt!

Har varit hemma och tagit det lugnt efter jobbet.. Blev en trip till Mc Donalds idag.. Var Nanna på jobbet som fick mig sugen på det idag =) Så jag och Max vi syndade lite idag även om det bara är onsdag.. Det räknas ju som lill-lördag.. Caroline och barnen har varit här ikväll.. Var med och hadlade på MC sen körde vi hem till oss och åt.. Barnen har lekt och busat som vanligt. Skönt att kunna sitta ner och prata, och veta att dem leker och har roligt.. Blir kanske en runda till busfabriken i helgen..

Nej gott folk nu ska jag sluta skriva en massa trams och dra mig mot TV:n en liten stund innan sängen kallar.. Blev inga visdomsord här idag inte och inget vettigt sagt egentligen.. Får väl se om jag lyckas knåpa ihop något mer intressant till nästa gång kanske :)

Sov gott!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback