Ett bakslag....

Ja det känns verkligen så.. Idag sitter man med en fruktansvärd huvudvärk igen.. Känns som om man har trillat baklänges och slagit i bakhuvet.. Ont gör det och susar i öronen gör det oxå.. Har varit ganska bra nu ett tag och man har trott att allting höll på att vända.. Huvudvärken har funnits där men den har vait dräglig.. Molande huvudvärk som man på något sätt ändå har stått ut med.. Men detta är inte roligt.. Körde ett spinningpass med Mimmi igår.. Jag brukar orka 60 min.. Men igår kunde jag inte fullfölja ett 40 minuters pass.. Efter halva passet kändes det som om det small till i bakhuvudet och yrseln kom tillbaka tillsammans med huvudvärken.. Fick sitta ner och cykla den sista tiden och det var knappt så det gick.. Sen har jag inte hämtat mig.. Har legat hela natten med huvudvärken trots den ena värktabletten efter den andra. Och dagen på jobbet har oxå spenderats med huvudvärk.. Gnällig och lättirriterad är jag känner jag.. Orkar inget och vill inget heller för den delen.. Valborg idag men den firar jag här hemma  i lugn och ro.. Har skickat iväg gubben istället så får han roa sig lite ikväll.. Hade inte varit någon höjdare att vara hemma med mig ikväll.. Hade säkert bara fräst åt honom för ingenting.. Man blir ju lite grinig när man har ont. Men framför allt är jag nog mest väldigt irriterad.. Irriterad över att vara tillbaka på ruta ett igen med huvudvärken.. Vilket stort bakslag detta känns som! Blir så frustrerad!

Gårdagen var en riktig höjdardag får jag nog erkänna.. Har ju inte bloggat på ett tag men det har inte hänt så mycket förutom igår.. Bara jobbat en massa. Men gårdagen började tidigt.. Körde till tyringe på morgonen och hämtade upp jeanette kl 08.. Körde flisan till skolan sen hem till henne och gjorde oss iordning innan det bar av till vinslöv.. Där var det plåtning för hela slanten. Ja ni läste rätt.. Vi blev fotade för bröllopsmagasinet i MB Atelje's olika brudklänningar.. Vilken känsla! Hade så otroligt roligt! Ni får lite bilder efter helgen när vi fått bilderna av fotografen Richard :) Men oj vad kul det var! Hoppas det blir lite fler plåtningar så småning om.. Härlig känsla när man står där i brudklänningar.. Den första klänningen jag fick på mig var helt otroligt fin! Nästintill en sagoklänning med världens släp :) Ännu roligare var det ju att Nettan plättan var med! Har alltid lika kul med denna tjej! Helt otroligt! Vi skrattade så vi hade träningsvärk i magen båda två igårkväll.. Stackars Samuel som oxå var med hade inte det lätt med oss tjejer men han såg ut att njuta ganska väl av det trots allt.. Vilken kille hade inte varit nöjd över att få "gifta" sig med två härliga tjejer som oss! ;) Ska bli roligt att få se bilderna när dem kommer..

Nej nu orkar inte denna lilla tjej sitta framför datorn längre.. Blir soffan en stund sen sängen.. Ska proppa i mig lite mer smärtstillande först och hoppas på att få komma till ro inatt..

Önskar alla er andra en trevlig valborg!
Tjingeling!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback