Fredag!

Äntligen fredag eller vad säger man? :) Min arbetsvecka är visserligen inte över så jag firar helg lite senare än ni andra men det gör mig inte så mycket.. Efter 2 år i sjukhusbranschen så har man vant sig ;) Det är nog bara gubben som aldrig kommer vänja sig helt och hållet vid mina obekväma tider..

Har nog inte så mycket att säga idag egentligen.. Kikar in som sist mest för att visa att jag lever och vi har det bra här i familjen.. HIF vann matchen igår, härligt! Men det satt långt inne.. Fruktansvärt dålig första halvlek.. Har även varit hos frissan och fixat till sommar frillan nu.. Skönt att bli av med lite av kalusen då man har så himla tjockt hår.. Så nu är det en ganska bra bit kortare, lite fräckare och nyfärgat.. Man känner sig som en ny människa! Man lyyyyyser! :) Imorgon är det dags för caspers kalas.. Så det blir lite gott att fika hos Tosse och några timmar där.. Sen får vi se vad som händer.. Blir nog att jag och trollet hittar på nåt mysigt bus tillsammans som vanligt :) 

Nu ska jag nog gå och pyssla lite här hemma innan man ska iväg.. Lyssna på bra musik som strömmar ut ur högtalarna och drömma mig bort! Ska försöka lägga in lite bilder sen på nya frissan och lite annat mys..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback