Härligt väder!

Vilket sommarväder vi har idag! Jag tar en paus från solandet och passar på att skriva några rader här.. Tack för era fina kommentarer allihopa! Alltid kul att läsa :) Tack Johanna gumman för kommentaren om min blogg =) Kul att höra att någon tycker att bloggen är fin *ler* Och tosse det är fiiiiin fina bilder jag lägger in i min blogg så det så!! :P Ännu fler kommer det snart då man har varit på kalas hos lille casper idag.. Fast han är ju inte så liten längre.. Fyllde ju tre, stor kille minsann! Och givetvis var kameran med som vanligt..

Nu sitter jag här hemma och njuter lite av lugnet.. Gubben är iväg på sitt håll och Max är hos farmor.. Han är i himmelriket när han är där =) Får massor av uppmärksamhet på alla håll och kanter.. Han har en underbar farmor! Idag blir det övernattning där oxå för hans del.. Han har längtat efter det.. Är det något han tjatar om så är det antingen när han ska åka till mormor Eva, Farmor eller till Jonathan och Alexander... Tänkte vi skulle åka till min mamma snart någon helg eller över en dag.. Han pratar mycket om det.. Och jag saknar ju min lilla mamma otroligt mycket! Och vi får absolut inte glömma att köpa ben till Abbe brukar max säga :) Ja han är underbar trollet! Vi har haft mycket bus och mys för oss de senaste dagarna :) Vad vore dagarna utan hans närhet.. Helt meningslösa! Är det någon som får en atta må bra, som får en på bra humör, som får en att verkligen vilja leva så är det vårt lilla troll här hemma.. Skulle inte kunna byta ut honom mot nånting annat!! Älskar det lilla underverket av hela mitt hjärta!

Nu ska jag ta fram min bok och sätta mig i solen på balkongen.. Njuta av det underbara vädret! Läsa och drömma mig bort..






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback