Hemma igen

Så vart man hemma igen då efter en roadtrip till falkenberg med sambon, tosse och barnen.. Och attans vad trevligt vi har haft det!! Särskillt medans vi väntade på att gubben skulle bli klar med bilköpet och sen på hemvägen.. Musik, Allsång, och lite knäppta bilder med kameran, en härlig trip! Tur du följde med Tosse :D Ville mest bara kika in och säga att vi är hemma igen.. Bilen som gubben köpte gick fin fint hem och tur för han var väl det ;)  Nu ska jag hoppa ner i sängen och försöka sova lite.. Arbetsdag imorgon.. Lägger ut bilderna från ikväll när jag kommer hem imorgon och berättar mer om dagen..

Sov gott!!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Tosse

Ja det var väldans trevligt :)

Du har missat en sjuhelvetes rolig natt kan jag tala om hahaha. Shit som jag skrattat haha :P

Har bara sovit 2 timmar :P Var och lämnade Casper på dagis för en halv timme sen så ska gå och lägga mig nu igen haha :P

Hör av dig när du slutat :)

Puss <3

2009-04-21 @ 08:31:03
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback