Huvudvärk, busiga barn och ett gott skratt

Ja rubriken säger nog det mesta om denna dagen.. Har jobbat som vanligt. Man gör inte mycket annat känns det som ibland. Men det ger bra pengar i kassan här hemma.. Nu går man och längtar lite efter skatteåterbäringen som kommer till midsommar.. Blir till att lägga en liten del av dem på en resa till varmare stränder och resten blir till bilen.. Man får ju tillbaka en hel del.. Gubben blev lite avundsjuk för att jag får så mycket mer än honom men jag jobbar ju oxå lite andra arbetstider och skattar mer än honom.. Fast lite roligt är det allt när man känner att han blir avundsjuk för att jag får så mycket mer ;) Nog prat om pengar..

Dagen på jobbet har flutit förbi ganska bra... Haft fruktansvärd huvudvärk idag igen och den sitter fortfarande i men är på bättringsävgen iallafall.. Hade lugna patienter på avdelningen idag så vi har haft en lugn och skön dag.. Imorgon ska man vara ute på akuten.. Se om det kommer in några spännande åkommor och ambulanser imorgon.. Blir en tur till tosse imorgon oxå för att äta lite goda bullar och kycklingröra.. Ska bli gott!

Kvällen som är kvar ska spenderas i soffan med sambon min.. Just nu står maten och svalnar sen ska vi bosätta oss framför någon bra film efter maten.. Lite goda vitlöksbröd blir det som tilltugg sen.. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag ligga och halvslumra på soffan då man är ganska trött nu och fortfarande seg med huvudvärken.. Det är ganska skönt att somna till en film...


Nej nu ska jag gå och äta och spendera tid med gubben.. Lilleman sover ju redan som vanligt :) En duktig men just nu ganska busig kille kan man säga :) Älskade lilla trollet!

Sov gott inatt gott folk!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej :) Tack så jättemycket :) Det är i första hand en gammal spis från typ 40-talet jag är ute efter.. dom brukar vara i plåt :)

2009-04-23 @ 09:12:54
URL: http://hejjagheterintepetrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback