Kärlek i luften!!

Ohhhhhh det ligger i luften!!
Ohhh nånting e på gååång!!

Solen skiner och fåglarna kvittrar.. Humöret är på topp och kärleken flödar!
 *drar ett djupt andetag* Känner doften av sommar som strömmar in genom den öppna balkongdörren.. Doften av nytvättat från tvätten som hänger på tork där ute.. Livet leker och jag lever!

Lite trist att man sitter fast här hemma med tvätt och städning men är snart färdig..  Har ändå ingen bil så kan inte ta mig så långt så vidare man inte sätter sig på en varm buss.. Skulle varit neråt Lund/Malmö idag för fika med en väldigt trevlig familj! :) Men då sambon sålde sin bil idag så blev det andra planer då han fick ta min bil till jobbet idag.. Men men får planera in fikan en annan dag... Blir ju en tripp till falkenberg ikväll för att hämta sambons nya bil så sen får man ha sin egen bil ifred igen ;)  Han har varit snäll och passat på att kolla igenom min bil och servat den lite på jobbet idag så jag fick ju lite tillbaka för att han har fått låna den ;) Ska passa på att fylla på lite olja bara oxå innan vi drar iväg ikväll..  Ska ha med oss Tosse och casper så jag har lite trevligt sällskap på vägen hem :D Så himla trist att köra hela vägen från falkenberg hem själv.. Tosse vi skulle ju lika gärna köra hela vägen till Göteborg och ta vår glass då haha :P Fast å andra sidan, den roadtrippen mååååste vi ju börja från helsingborg endast för att köra till Göteborg och utan barn eller hur =) Ska ladda kameran idag så den får följa med på vår resa upp ikväll..

Nej nu ska jag snart ner och hämta upp lite tvätt till och slänga in sista maskiner.. Ska snart sätta mig på balkongen och sola lite till =)


Kommentarer
Postat av: Tosse

Ja klart vår roadtrip ska börja ändå från hbg till gbg, annars är det ju inte lönt :P Vi snackar med Naaaaaaken Daviiiiiid och company så följer dom säkert åxå med :) Ju fler desto roligare :D :D

2009-04-20 @ 14:33:53
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Nu hittade ja vart ja kommenterade=)

KAn du inte höra av dig tillbaka nåndag så vi kan ses?

Kram

2009-04-20 @ 21:20:22
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback