Kvällen är här

Ja nu är kvällen här och jag har suttit en stund i soffan med älsklingen och kollat på sjukhuset.. Han tycker det är ganska spännande även om han inte vill erkänna det högt alltid ;) Max har redan somnat.. Somnade lite efter sju.. Vi har det verkligen bra med det lilla trollet.. Han somnar vid sju på kvällen och sover till iallafall nio på morgonen för det mesta.. Han är så duktig :)

Dagen har flutit förbi och varit ganska lugn. Spenderade förmiddagen med trollet här hemma med mys i soffan.. Blev även lite prat med min underbara nettan över telefon.. Oj oj det märktes att vi inte har pratat på länge.. Hade massor att prata om! Sen bar det av till Tosse efter tolv nån gång.. Vi körde till lidl och handlade lite fika. Tosse bosse bus pantade aaaaaaaaaaaalla sina flaskor oxå haha :P Sen åkte vi hem och hämtade barnen som ficik stanna hemma hos tosse med hennes mamma.. Vi begav oss till gubbaparken där vi spenderade eftermiddagen i solen. Barnen sprang, gungade, lekte och hade sig.. Jonas kikade oxå föbi och lite senare kom Marcus med.. En trevlig eftermiddag..

Kvällen när vi kom hem har bestått av lite allt möjligt.. Max städade sitt rum.. Han är så stor så han får minsann städa sitt eget rum nu och sen kör jag dammsugningen och dammningen där inne.. Jag passade på att röja uppe i de andra rummen i lägenheten. Så vi9 var lagom färdiga när älsklingne komhem. Skulle bara ammsuga.. Micke ställde sig direkt och började diska+städa köket.. Ja ibland har man pli på gubben ;) Sen var det ju dags för lite mat i magen.. Jag fixade ugnsgrillad lax med citron och peppar, kokt potatis och kall sås (gräddfil, gräslök, rödlök, gul lök, senap) *smarrigt* Laga mat det kan jag :) Sen satte vi oss hela familjen i soffan mätta och belåtna.. Har kikat på lite barnprogram innan skrutten skulle lägga sig..

Imorgon är det jobb som gäller för vår del i denna familjen.. En vanlig vardag med andra ord.. Sen blir det antingen "Me and I party" för min del eller fotboll.. Vi får se imorgon :) Nu tjatar älsklingen om att han vill fortsätta mysa i soffan så jag ska hoppa över till honom..
 
Tjingeling!!

Här kommer lite bilder från dagens bravader

                                                     

Kommentarer
Postat av: Tosse

Men SHIIIIIT vilka bilder du lagt upp gumman haha. Du är för go du :)

2009-04-15 @ 21:29:14
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Netti

Ammsuga?? Ha ha, det låter rätt roligt det;) pusselismack

2009-04-15 @ 21:38:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna maffian

Heej vännen - vilket massa mys! ;)



Super fin bloggen nu!!! Så duktig du på pilli fix och sådant! KRAMAR

2009-04-16 @ 19:28:57
URL: http://mylife-mydreams.bloggagratis.se
Postat av: Netti

Såg att det blev lite fel där med min e-mail..hallååå Sverige, nu har ni min email-adress liksom, haha;)

2009-04-16 @ 22:19:59
URL: http://jeanette--johnson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback