Längtan efter sängen

Nu är längtan efter min varma sköna säng väldigt stor... Så här fram på morgonkvisten kommer hemlängtan och längtan efter god natt/dagsömn.. Det känns att man jobbar 2 timmar mer när man jobbar nattpassen.. Men jag överlever.. Tycker det är ganska skönt att jobba natt om jag ska vara ärlig.. Sover som en stock sen när jag lägger mig.. Mer än vad jag gör när jag inte jobbar natt.. Lite extra trött är man nu idag då man inte har sovit så mycket innan man gick på. Har alltid lite problem med att sova på dagen när jag ska jobba första natten. Men när jag väl har jobbat natten sden och kommer hem och lägger mig sover jag som ett litet barn :) Ställer jag ingen klocka kan jag sova fram tills älsklingen kommer hem från jobbet 16.30.. De e dejligt! Enda nackdelen med att jobba natt är ju att sängen är så tom när man lägger sig. Men vi brukar hinna ligga och mysa lite innan jag kör till jobbet så vi får vår tid iallafall...

Nej nu ska jag gå och pyssla vidare =)
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback