Ledig

Ja då har man en ledig dag idag.. Ganska skönt då jag inte är riktigt fit for fight.. Igår blev det ett nytt besök till JLC för min del då min urinvägsinfektion inte vill ge sig, febern har börjat stiga och smärtan över njurarna blev bara värre. Fick en ny kur penicillin som ska ätas nu i ett par dagar och hoppas den biter.. Får hålla tummarna.. Började igårkväll så än känner man ingen förbättring men imorgon ska det åtminstone börja hjälpa.. Tur det finns smärtstillande så länge.. Och så gäller det att inte vara allt för långt borta från en toalett under för lång tid *Skratt*

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här den sista tiden och det blir ingen lång uppdatering nu heller. Ville bara kika in och berätta att jag lever. Har suttit här och försökt knåpa ihop en ny design till bloggen och det blev ganska bra..Rosa är ju min färg om man säger så ;)  Trivs bra med den färgen och brukar få höra att färgen passar mig och mina mörka ögon så vi är en härlig duo jag och rosa :) Jag och max ska äta lite lunch nu sen bär det av en runda till Tosse så vi kan ut och rasta barnen.. Dem får springa av sig lite på lekplatsen.. Ska ta kameran med mig och lägga in lite nya bilder ikväll.. Har en del bilder sen förra veckan som jag itne blivit färdig att ladda upp. Har varit väldigt mycket jobb plus att man inte mått riktigt bra. Ska försöka bättra mig med att skriva några rader lite då och då..

Nu ska jag och älsklingstrollet äta lite sen bär det iväg!
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback