Ny dag nya tag

Som vanligt så är det en ny dag med nya tag.. Eller denna söndagen har ju visserligen snart flugit förbi. Åtminstone halva.. Har varit en riktigt skön och lugn dag. Vi sov länge allihopa idag och sen blev det massa mys för oss tre i soffan med lite frukost och så..  Åkte iväg vid tolvtiden för att hämta en bekants bil som micke ska göra iordning och byta lite saker på.. Reparera och fixa.. Han e duktig han  :) Efter vår lilla tripp in till stan där körde jag hem max till farmor som han har tjatat om nu hela veckan.. Det är bara farmor, farmor, farmor hela tiden *ler* Där får man ju göra som man vill och all uppmärksamhet får man ju oxå ;) Så just nu är lillkillen fortfarande där. Vi har varit iväg på väla jag och älsklingen. Gått runt där och strosat omkring.. Blev ett par nya snygga sneakers till mig. Kommer bild lite senare.. Två nya böcker, en sovmask som man verkligen behöver nu när man jobbar lite fler nätter.. Efter besöket på väla tog vi en dricka o bulle på MC och körde ner till hamnen där vi sattes och fikade lite. Skönt att få umgås lite..

Nu sitter man här en liten stund och hjärtat spelar.. Ska snart gå ut och kika vad vi ska ha för mat ikväll. Sen får vi köra och hämta trollet.. Se vad kvällen bjuder på sen..

Nu blir det köket för min del!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback