Sol vind och vatten

Höga berg och djupa haaaaaaaaav.. Det är mina drömmar vävda av! *visslar*


Våren är här och solen är tillbaka! Äntligen eööer vad säger ni gott folk! Vad bra man mår av detta. Så mycket piggare man är. Går och småtrallar hela dagarna och njuter av livet. Just nu är jag väldigt lyckligt.. Finns inte mycket att gnälla på.. Vissa människors beteende som man stör sig lite mer på än andras men ähh.. Inte jag som lägger min energi på något jag ändå inte kommer få eller komma någonstans med så inte min förlust..


Jag mår bra.. Jag lever.. Livet leker :) Jag älskar.. Jag är älskad. Jag har två helt fantastiska och underbara människor vid min sida varje dag.. Jag somnar med dem.. Jag vaknar med dem.. Jag spenderar mitt liv med dem.. Jag har en underbar familj som finns för mig och alltid stöttar mig. Även om vi bor en bit ifrån varandra står vi alltid lika nära varandra.. Jag har underbara vänner omkring mig som står vid min sida.. Som stöttar mig och alltid finns där.. Som gör livet roligt att leva och som förgyller min fritid.. Vänner som står där i vått och torrt. I alla väder.. Jag har ett arbete jag trivs med. En plats där jag får hjälpa andra och göra vad jag är bäst på.. En plats jag tycker om att spendera min tid på.. Underbara arbetskamrater. Vi är ett bra gäng med bra sammanhållning och finns där för varandra.. Jag har en fast inkomst som ger en bra ekonomi och det får jag ut av någonting jag gillar att göra.. Jag blir bättre och bättre på att ta hand om mig själv och min kropp.. Tack vare mina nära och kära.. Jag har många som bryr sig.. Och jag bryr mig lika mycket om än mer om mina kära än om mig själv.. Livet leker och jag njuter... Njuter av varje sekund!

Nu ska jag bege mig ut på en härlig långpromenad  i detta helt fantastiska vårväder!
Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback