Besök hos farbror Blå imorgon

Ja då får man ta sig till Farbror Blå imorgon för en liten snabbvisit.. Och nej jag har inte gjort något olagligt.. Inga förhör eller något sånt trams.. Blir ett besök för att fixa iordning ett nytt pass inför resan till Kreta.. Hittar inte mitt gamla pass.. Retligt då det egentligen inte går ut förren i April 2010 men vad ska man göra.. Så ettt nytt pass får det bli.. Lika bra att ta sig ner imorgon så man hinner få det i tid innan vi reser iväg.. Nu när det inte är semestertider tar det förhoppningsvis inte mer än 2 veckor innan man kan hämta ut det..

Nu sitter man här framför datorn och kikar samtidigt lite på tv:n.. Tisdagen är snart  över, vart tar tiden vägen egentligen!? Imorgon blir det en tur till Väla för att fixa lite inför bröllopet som stundar på lördag.. Vad dagen sedan mer har att bjuda på återstår att se.. Ska försöka gå upp i tid imorgon oxå så man inte sover bort sin sista semestervecka.. Behöver vända tillbaka på dygnet igen nu.. Visserligen går jag på och jobbar 2 nätter det första jag gör.. Har varit härligt med lite smester och på sätt och vis hade jag kunnat vara hemma någon vecka till men och andra sidan blir det skönt att komma in i sina vanliga rutiner igen.. Har ju en semestervecka om en månad att se framemot.. Så på månadg är jag tillbaka på jobbet igen.. Barnakuten / AVD 61 i Lund here I come again!! Har trots min sköna semester saknat mina arbetskamrater..

Nu tror jag att det är dags för mig att sätta igång musiken en stund igen och låta tankarna flöda..
Kikar kanske in en runda till innan sängdags annars får ni läsa mer av mig en annan dag
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback