Empty Room

Ikväll är det tomt... Det ekar i väggarna.. Det ekar i själen.. Det är tomt.. Något saknas... Men vad? Vad är det som saknas egentligen? Är det något eller är det någon? Jag vet inte längre... En trygg famn kanske? En värmande kram? En mjuk röst som inger lugn.. Det är nog allt på samma gång.. Samtidigt som jag saknar mig själv.. Vem är jag egentligen? Vad vill jag? Vart är jag på väg i livet?

Ikväll känns det som ett bakslag.. Denna veckan känns det som att jag har tagit ett steg framåt och två steg bak.. Nätterna är tuffa.. Det är tyst.. Det är tomt.. Det är kallt.. Det kryper i kroppen.. Jag försöker sysselsätta mig om dagarna.. Har nog tagit mig vatten över huvudet.. Men allt gick ju på rätt håll! Jag har blivit piggare.. Börjat känna på livet igen.. Jag tänkte nu är det full fart som gäller.. I'm back! Men det var kanske för tidigt.. Nu känner jag mig slutkörd.. Men jag kan inte varva ner.. Kroppen är rastlös men knoppen är trött.... Men jag kommer tillbaka! Nu är det dags att börja jobba med sig själv igen.. Ledsen om ni vänner kommer komma lite i skymundan för ett tag kanske men jag orkar inte både och.. Det har blivit väldigt mycket "ta hand om andra" dem senaste veckorna därav är jag tillbaka på ruta ett igen.. Jag glömmer mig själv.. Nu är det dags att försöka fixa det och ställa upp lite för sig själv.. Jag finns kvar för mina vänner och familj.. Det får ni aldrig tvivla på men jag har mycket att jobba med själv just nu..
Jag ska finna min väg..
Sträva efter mina mål..


Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag har undrat vart du tagit vägen... Men nu vet jag ju att du snart är tillbaka :) Tänkerpå dig! Kramar från mig oss alla.

2009-08-29 @ 21:53:15
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Så fint du gjort i bloggen vännen! wow!!!



Efter regn kommer solsken, även om himlen är fasansfullt mörk. . . .



Ta hand om dig vännen min! Motgångar och trassliga tankar är jobbigt att möta, men man tar sig igenom på ett eller annat sett och efterråt är man så mycket starkare!



KRAMAR

2009-08-30 @ 09:53:50
URL: http://mylife-mydreams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback