En trevlig kväll

Hade en kanontrevlig kväll med arbetskamraterna igår! Blev en tripp ner till Malmö för att besöka Malmöfestivalen och mellow yellow.. Massor med härligt tjejsnack och ett par stora kalla öl åkte väl oxå ner kanske ;) En av dem trevligaste kvällarna för min del på länge.. Tack tjejer!

Veckan har flutit på och snart har halva semestern gått.. Tiden går fort när man har roligt eller hur är det nu man säger. Blev en liten tripp till Nettan Plettan där spenderades två av mina semester dagar denna veckan..  För övrigt har det inte hänt allt för mycket spännande saker.. Försöker njuta av ledigheten och ta det lugnt.. Flyter fram var helst jag vill och bara är.. Ibland är det skönt att bara få vara... Hoppas på sol och  värme i helgen så man kan få lite ny färg på kroppen och få ta sig ett dopp eller två i havet.. Den varan är jag inte bortskämd med denna sommaren än så länge.. Men även om inte värmen kikar fram under sista semesterveckan som kommer så gråter jag inte floder för det.. Jag har fått njuta av mig själv och varit ledig 2 veckor.. Jag ser istället framemot semesterresan till kreta med Tess i början av oktober.. Blir härligt!

Funderar på om det är dags för lite frukost kanske.. Gå bort till konditoriet och köpa lite bullar för att sätta sig ute någonstans och äta sen.. Ja det känns som en bra ide.. Gott folk vi hörs i bloggen lite senare!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Tess ffs

JAAAA fyfan vad skoj vi ska ha de på KRETA gumman haha :P Niiiice som fan <3 Puss puss & pussa Kellie från mig ;)

2009-08-21 @ 19:13:33
URL: http://tessffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback