Hemma efter en fullspäckad helg

Nu är man hemma igen efter en fullspäckad helg. Har haft otroligt trevligt med allihopa! Gud vad kul att träffa moster o morbror igen som man inte träffat på ett par år.. Spenderat helgen med dem, mamma och jan, och resten av syskonskaran.. Detta då min äldsta syster gifte sig i lördags.. Jättefint bröllop och brudparet var fantastiskt fina!!  Tyvärr fick jag inte kameran med mig så det blev inga bilder från min sida men där var gott om människor som tog kort.. Får be någon av dem andra skicka ett par bilder så får ni se demså småning om.. Haft fullt upp med alla bestyren inför bröllopet och den sociala biten med alla man inte träffat på länge.. Men det har varit en trevlig helg =)

Nu ska jag försöka få i mig lite mat.. Ville mest kika in o visa att jag lever.. Skriver nog en rad eller två lite senare.. Mycket man funderar över idag..

Jag skänker Mina tankar till en stark liten tjej på 16 månader som kämpar för sitt liv! Mina tankar går till denna lilla men otroligt starka tjej och hennes familj! Ni berör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback