Jag lever :)

Ja gott folk här har det varit lite tomt med inlägg den sista tiden men jag lever.. Har varit fullt upp.. Förra veckan var det en hel del jobb sen drog jag vidare mot Hässleholm på fredagen och där spenderades sedan nästan hela helgen.. Körde hem halv två på öärdagmorgon efter syrrans möhippa, Anders inflyttningsfest och en härlig runda på stan bland festivalvimmlet med Sofia.. Måttligt trött var man på söndagen när man gick upp och skulle jobba..  Sedan har denna veckan som varit endast bestått av jobb.. Jobbar 6 dagar denna veckan varav 5 kvällar så man gör inte mycket annat än jobbar,äter och sover.. Men nu är det ikväll och imorgonkväll kvar bara sen har man semester.. Håller tummarna för att det fina vädret kommer annars gott folk tar jag mig iväg på en sista-minuten-resa någonstans till varmare bredder..

Blir inget längre upplägg här nu.. Ska slänga i mig lite mat och städa undan lite här hemma sen bär det av till jobbet.. Får se om det kanske blir en tur med bilen på stan ikväll efter jobbet.. Var ute en sväng med caroline igår.. Så vi får se.. Beror på hur trött man är.. Nu dessa 2 sista kvällarna är man ganska så seg..

Hoppas ni får en trevlig kväll i regnet gott folk!
Tjingeling!


En del är vackra när dem dör
Det säger ingenting om livet
Det vackra föds i det du gör

Kommentarer
Postat av: mammafiia

ÅÅ va avis ja blir om du drar utomlands gumman haha

ha de bäst.

kramar

2009-08-17 @ 20:45:58
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback