Mellanlandar här i svalkan

Jag tar en mellanlandning här framför datorn i min svalkande lägenhet.. Har varit på flygande fot sedan 11 imorse.. Var dock inte så varmt när jag påbörjade resan från lägenheten men varmt har det blivit under dagen *puh* Jeans var inte det skönaste alternativet när värmen kröp fram ordentligt.. Det bar av till väla imorse med Tes och Kellie (kevin var på dagis) Vi har strosat runt i affärerna och haft trevligt.. Blev något litet handlat på väla men inte så mycket.. Hämtade sen Kevin på dagis. Ställde bilen hemma hos Tess och vandrade bort till dagis.. Sen gick  vi bort till Camillas och åt lunch innan det bar av till Maxi som var slutdestinationen innan hemgång..
Nu mellanlandar jag här i svalkan innan jag kör vidare ut till Caroline för att passa barnen där ute några timmar ikväll.. Lite uppfriskande dricka och svalt och skönt i soffan några minuter behövs.. Sen åker shortsen på istället för långbyxorna..

Inget jätteintresant inlägg just nu men kikar säkert in ikväll och filosoferar lite
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback