Semester

Semester är vad som står på schemat de kommande 2 veckorna... En välbehövlig tid får jag säga.. Ska försöka hämta mig.. Hitta tillbaka till livet.. Komma på fötter och hitta mig själv.. Det har varit en tuff tid det senaste halvåret.. Men det ligger bakom mig och nya tider står i dörren.. Det gäller att fokusera på nuet.. Vem vet om vi lever imorgon.. Det finns ingen tid att spilla på det redan varit.. Det viktigaste är det som komma skall..

Något inplanerat för dessa två veckorna har jag inte.. Tar dagarna som dem kommer och gör precis vad jag känner för just för stunden.. Ett nytt sätt för mig att leva på men med lite vilja ska jag hitta tillbaka till dem rutinerna jag en gång hade..  Hitta tillbaka till en vardag där det som sker just nu är det viktigaste.. Livet är för kort för att ta något för givet.. 



 


Kommentarer
Postat av: mammafiia

Gumman har du lust att komma till kattarp och hälsa på mig och barnen. vi e husvakt=) Så kan vi bada och så=)

Kramar

2009-08-18 @ 08:10:24
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Välkommen tillbaka till livet ;) Klart livet är till för att levas, vi vet båda två hur kort det kan vara! Allt kommer att lösa sig för dig! Du är en underbar person och glädjespridare, glöm aldrig det! Hoppas du får en skön semester!

2009-08-20 @ 17:42:40
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback