Väckt av solens härliga strålar

Vaknade av solens härliga strålar som trängde in genom persiennerna i sovrummet idag.. Vilken härlig känsla att få vakna till solen och fåglarnas kvitter! En styrka och energi som sällan visar sig tidigt på morgonen kändes genom kroppen.. Nu har jag mellanlandat här för en kopp kaffe innan man tar sig vidare in i duschen.. Dagen är oplanerad så vad den har att bjuda på får jag se.. En runda bort till viskängen med en filt och min bok ligger nog högst upp på listan för tillfället iallafall. Försöka leta upp passet ska jag oxå göra idag.. Blev aldrig av igår.. Behöver ju passet till Kreta-resan.. Oj oj vad man längtar! Sol, bad, god mat och trevligt sällskap.. Bättre än så blir det inte.. Men innan det är dags för resan händer det en hel del.. Dags att börja jobba nästa vecka igen.. Har en vecka med nätter då. I mitten av September bär det av på internat i 2 dagar med arbetskamraterna.. Ser jag fram emot! Sen har man ju flytten den sista helgen i september. Härligt det ska bli med en egen lägenhet i sitt eget namn! Nyrenoverad i härliga färger och allt.. Just nu känns det som att den skönaste bonusen med lägenheten är diskmaskinen och badkaret.. Kommer bli finfint!

Tror det är dags för mig att hoppa in i duschen så man kan ge sig ut i solen sen.



Kommentarer
Postat av: jennie -failsafe-

värst vad du flyttar! ska du flytta IGEN? :P vart blir det denna gången? gud vad skönt med solsemester! avis

2009-08-25 @ 17:44:01
URL: http://failsafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback