En snabb runda

Kikar in och skriver några rader en snabbis nu på morgonen.. Har precis stigit upp ur ängen.. Tagit filten omkring mig och slagit mig ner i soffan en stund.. Ska snart gå och packa lite småsaker som kan vara bra att ha då man ska spendera dagen och natten uppe o Göteborg..  Ska göra mig iordning oxå så man är färdig när man blir hämtad vid 12-tiden..  Skönt att slippa köra själv i detta vädret.. Även om jag mer än gärna skulle vilja springa ner till min ögonsten och köra bara för att den är så skön att köra! Köpte bilen i tisdags men den var inte leveransklar förren i fredags eftersom dem skulle sätta på vinterdäcken till mig,.. Som jag har gått och längtat dessa dagarna efter att fredagen skulle komma!! Härligt! Jag är supernöjd med bilen! Har visserligen varit nyttigt att vara utan bil några dagar.. Man har rör på sig mycket mer än vanligt.. Ska fortsätta med det när man rör sig här i stan.. Är faktiskt himla skönt att promenera.. Ner till stan och tillbaka igen är en ganska lagom runda.. Har t.o.m gått ner ytterligare 1 kilo på dessa 5 dagarna utan bil.. Gått ner 11 kilo sedan september så nu är det inte så många kilo kvar som ska bort.. Lite träning för att bygga upp muskulaturen ordentligt i kroppen igen är nästa steg..  Kört lite träning hemma.. Ska ta tag i gymmandet efter jul och nyår... Nytt år och nya tag! Beach 2010 nästa!  


Dags för mig att ta tag i det jag ska om jag ska bli klar någon gång.. Sitter här och filosoferar och samtidigt kikar lite på tv:n.. Tiden den bara rusar iväg insåg jag när jag nyss kollade på klockan..  Sätta igång lite bra musik istället så man vaknar till liv och kommer igång.. Försöka få i mig lite frukost..

Önskar er andra en trevlig helg!
Det ska jag ha..

Tjingeling!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback