Jag lever =)

Måste bara svara till dig mamma innan jag börjar skriva.. Japp jag har sett Jan's kommentar =) Jag e ledsen att jag övergav peugeot Jan :-/ Men forden är super den oxå! ;)

Har inte blivit så mycket bloggande den sista tiden.. Har jobbat.. O jobbat o jobbat lite till.. Min jul spenderades på jobbet med trevliga arbetskamrater och goa barn med deras härliga föräldrar.. Förutom en envis förkylning som ännu en gång satt sig i luftvägara på mig så gick det bra att jobba alla julpass.. Dock låg jag hemma igår med feber och hosta så jag hoppas mina arbetskamrater klarade sig utan mig.. Gått och varit sjuk sen julafton så hoppas på att det släpper snart.. Var även en runda hos min moster med familj på julafton innan jag körde ner till jobbet.. Tack för en jättetrevlig eftermiddag allihopa!!  God mat och mysigt sällskap! Hade verkligen jättemysigt..

Har som sagt jobbat dagarna efter jul oxå.. Skulle jobbat igår men då tog febern över.. Fick inte ner den med febernedsättande som jag fått dem andra dagarna så jag låg på soffan hela dagén igår.. Kändes som jag svalt 2 fotbollar dessutom.. Är dock lite bättre idag.. Fortfarande en envis hosta men febern börjar ge med sig igen... Av och till iallafall.. Har 3 dagar ledigt framför mig nu så jag kurerar mig.. Tar det lugnt och bara njuter av livet.. Tar dagarna som dem kommer och planerar inte in något.. Har det bara bra istället och gör vad jag känner för.. Medans alla andra är ute och stressar på mellandagsrean och trängs med folk tar jag det bara lugnt hemma istället och njuter av lugnet.. Jag sparar dem pengarna istället.. Är ingen bra kund när det är mellandagsrea och en maaaaaaaaaaaaaaassa folk ute! Usch nej jag blir bara sur och tvär.. Bättre att hålla sig hemma och bevara lugnet så man frisknar till i veckan till det nya året ska firas in.. Får trevligt besök på nyår av Jeanette och Fidde.. Vi blir 4 st som ska äta gott och ha det trevligt hemma hos mig.. Och så barnen så klart.. Blir en lugn och städad nyår.. Jag jobbar fram till kl 15 så det ska bli skönt att bara ta det lugnt sen på kvällen..  Händer hos er andra?

Nu ska jag gå och plocka av diskmaskinen som nog är färdig..
Sen lägger jag mig på soffan under filten igen =)
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig! Jag är inte heller något för mellandagsrean! Nyår blir lugn och trevlig hemma med familj, syskon och några kompisar. Kram

2009-12-28 @ 18:30:13
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback