Dålig på att skriva

Ja jag är väldigt dålig på att skriva nuförtiden.. Känns som man inte riktigt har tid längre ibland. Men nu bjuder jag på en liten uppdatering av allt som har varit..

Veckan har bestått av jobb jobb och åter jobb.. Har jobbat 6 dagar denna veckan så man är måttligt trött nu när man är ledig. Skönt som attans är det.. Kvällarna har varit vanliga med massor av myspys med pojkarna här hemma.. Jobbade i helgen men hann ändå hitta på lite annat oxå. I fredags var vi hemma jag och mysisarna och gjorde ingenting egentligen men mysigt hade vi ändå :) Åkte till jobbet tidigt på lördagsmorgonen för ännu ett arbetspass. På kvällen bar det av till Mimmi på sexparty och sen utgång.. Hade kanonroligt under kvällen! Vi var ett tjejgäng hemma hos mimmi för lite roligheter och förfest.. När vi kom ner till stan mötte vi upp resten av gänget som vanligt :) David, Adrian, Snicki, S:et med flera.. Alltid lika kul.. Ännu roligare blev det med Davids engelska eller vad säger du tosse *skratt* Jag och tosse begav oss hemåt vid 2.. Då var vi nöjda.. Jag skulle ju jobba på söndagen så det blev perfekt för mig.. Jobbade söndagkväll sen blev det sängen direkt när man kom hem från det arbetspasset. Då var jag trött =))

Igår var jag och lilleman på stan och träffade Jill och hennes tjejer.. Gick och strosade runt i lite affärer sedan tog vi en välförtjänt fika på stan innan vi begav oss på varsitt håll.. Jag och Max åkte och handlade innan vi åkte hem. Sen började vi förbereda maten och städa undan här hemma lite grann. Eller jag gjorde det och Max tog på sig sin spindelmannendräkt och sprang runt och lekte.. Blev creamy curry chicken och ris igår. Uppskattades av pojkarna här hemma  som är förälskade i curry.. Jag tog mig till bilen sen på kvällen och åkte till Tosse.. What a night *skratt* Oj oj vad jag skrattade! Johan och Adrian är helgalna haha!! Vilka killar alltså! =)) Man kunde ju inte annat än att skratta och ha kul med er igår! =) Övertrött som attans var man när man körde hemåt.. Rille kom oxå lite senare på kvällen så hela högen  karlar åkte med mig när jag skulle hem.. Så fick man droppa av dem lite varstans =)  Johan du såg lite rädd ut, gick det för snabbt? Inte van vid racerbrudar *hahahahahaha*  ;)
 
Nej nog pratat från mig nu =) Måste slänga i mig lite mat och sen bege mig bort till solariet innan klockan blir allt för mycket.. Sen blir det stan en runda.. Blir inget hlm för mig idag men imorgon ser det ut som.. Åker man ganska tidigt så kan man strosa runt i lugn och ro på stan där och även träffa lite kompisar innan man åker hem till pappa för ett besök där.. Så e man hemma lagom till sambon kommer hem imorgon..

Ha en trevlig dag där ute! Önskar jag dem flesta iallafall
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: therese

Haha att dom är helgalna är bara förnamnet :P Men fy fan vad vi skrattade igår hahahahaha.



Kan nog snarare kalla det för svengelska än engelska :P

2009-02-03 @ 12:23:26
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Sofie

verka va en rolig helg hihi

snart e ja nere då får ni komma på party hos mig=)

kram

2009-02-04 @ 14:59:18
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback