Jag vill jobba!!!!!

Ja nu vill jag tillbaka till jobbet! Jag blir galen här hemma! Klättrar på väggarna.. Finns inget som är så tråkigt som att vara sjuk och behöva vara hemma. Jag vill ut bland folk, träffa mina arbetskamrater, jobba och få tillbaka vardagen. Nu har man varit hemma sedan i tisdags och det är så tråkigt! Aja jag tror att jag är på bättringsvägen iallafall.. Ingen feber sedan igår *peppar peppar ta i trä* Så det går på rätt håll iallafall.. Snart e man tillbaka på jobbet igen. Och träningen! Ah så rastlös jag är! Har inte blivit någon träning denna veckan ju.. På söndag då blir det step up minsann! Så har det blivit 1 träningspass åtminstone denna veckan :)

Dagen har varit en riktig mysdag. Max har varit hemma från dagis eftersom jag är hemma. Vi har läst böcker, lekt lite med bilarna och myst i soffan.. Man orkar ju fortfarande inte allt för mycket men som sagt det går åt rätt håll ialalfall. Jag har precis kommit upp ur ett skönt bad och nu badar badmonstret istället =) Han badade igårkväll oxå. Han hade kunnat bada varje dag den lille busen =) Ser ut som ett litet russin gör han när han kommer upp *skratt* Alltid lika söt plutten :))

Nej nu ska jag gå och kika lite i frysen. Se vad man kan tänkas göra för god mat idag,,
Önskar alla en trevlig fredagskväll!
Här ska det mysas med god mat och bra filmer hela kvällen! =)
Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback