Livstecken

Tänkte bara kika in en liten snabbis och visa att familjen Svensson/Sandberg lever fortfarande :) Blir inte så mycket bloggande nuförtiden när man jobbar så mycket som man gör.. Har haft  2 veckor nu där jag har jobbat 6 dagar per vecka så man är ganska mör.. Och än tar det inte slut.. Jobb nästan hela denna veckan som kommer med undantag för imorgon men till helgen står det ledigt på schemat! Fre-sön t.o.m... Känns som välbehövlig ledighet. Man hinner ju inte med mycket annat mer än att jobba.. Sen har man allting hemma som ska flyta på och göras. Ibland är det skönt att vara två stycken som delar på ansvaret hemma.. Städningen och tvätten sköter ju inte sig själva precis. Tänk om det vore så väl!

Imorgon händer inte mycket.. Blir lite solning under förmiddagen sedan en återträff med Tosse.. På kvällen blir det ett intensivpass med spinning. Härligt att få röra på sig! Tror jag ska ta mig en promenix i den friska luften oxå efter solningen imorgon. Skönt med en liten runda ute.. Så länge inte regnet öser ner eller snön yr omkring så funkar vilket väder som helst för den där promenaden.. Vi får se imorgon vad den här tjejen väljer att göra under morgonen..

Har jobbat ikväll så man är ju ganska pigg så här på kvällskvisten.. Får se när sängen lockar.. Pojkarna här hemma sover som stockar redan men dem ska ju oxå upp lite tidigare än mig imorgon så det behöver dem..


Nu ska jag fortsätta utforska internet lite grann innan det är bedtime...
Sov gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback