Sjuk igen

Ja så har man gått och blivit sjuk igen.. Så himla trist.. Man åker på den ena infektionen efter den andra.. Nu sitter man här med feber och så ont över ryggen/bröstkorgen att man knappt kan andas.. Inte som man ska iallafall.. Men jag orkar sitta uppe en liten stund nu iallfall så det känns positivt.. Aja jag ska inte gnälla för det finns människor som har det värre än mig. Min envisa infektion ger med sig med tiden.. Det finns dem som drabbas av sjukdomar som man dör av eller får leva med resten av livet..

I dagarna har det blivit lite bloggskrivande då man mest har legat pall i soffan eller sängen. Har inte orkat så mycket. Så egentligen har jag inte så mycket att skriva om här idag heller. Ville nog mest bara kika in och visa att jag lever :)) Får se om jag orkar ge mig på lite skrivande ikväll annars får ni hålla tillgodo med detta och invänta nästa inlägg i dagarna som kommer..

Nu ska jag bege mig bort till soffan igen och krypa ner tillsammans med mina älsklingspojkar. Kika på lite barnprogram :) Den stora gubben ska strax börja laga middag och diska (så bortskämd man är ibland) så jag och lillkillen passar på att mysa lite på soffan medans han gör det..

Over and out för denna gång!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback