Som man bäddar får man ligga..

Jag har gjort dumma saker och det står jag får.. Jag har gjort misstag och det står jag för.. Man är inte alltid perfekt.. Alla har vi sårat någon.. Alla har vi trampat fel någon gång.. Alla har vi gjort saker som vi ångrar.. Man är inte sämre än att man kan bättra sig.. Nej saker och ting kan inte bli ogjorda men man kan lära av sina misstag.. Man är inte mer än människa..

Efter många om och men har jag kommit fram till att det blir lösenordsskyddad blogg... Kommer sätta lösen på min blogg ikväll så vill ni komma åt min blogg så får ni skicka iväg ett mail till mig eller skriva en kommentar här på bloggen och lägga ut er e-mailadress så jag kan skicka uppgifterna till er.. Börjar bli trött på att folk tar åt sig saker i min blogg som inte alls har med dem att göra egentligen.. Utan jag har skrivit ur ett världsperspektiv.. Jag är trött på att saker och ting jag säger/skriver hamnar på folk i fel händer som inte kan nöja sig med sanningen utan måste förvrida saker innan dem pratar med andra.. Jag har inget att dölja för då hade jag inte valt att ge er möjligheten att skriva en kommentar och fråga om lösen-uppgifterna.. Jag vill bara kunna skriva mina tankar och funderingar utan att folk tar åt sig av saker som inte handlar om "dem" eftersom jag väldigt sällan, i princip aldrig skriver OM någon utan jag skriver om saker som händer oss alla ute i världen.. Men det kan man inte göra längre utan att det blir sura miner eller så blir det en massa prat mellan vissa människor som inte nöjer sig med enbart vad jag skriver som sagt utan det måste altid spädas på med mera som man inte ens har skrivit... Tyvärr blir det så här nu.. Det är tråkigt att man inte kan ha en öppen blogg.. Men det kommer säkert igen så småning om..

Skicka nu iväg ett mail till mig eller skriv en kommentar och glöm inte lämna er mailadress isåfall om ni vill ha uppgifterna. Och jag ber er som får uppgifterna att behålla dem för er själva.. Annars hade det inte varit någon mening med att sätta lösen på bloggen..

Kommer ett inlägg lite senare ikväll med uppdatering om vad helgen bjöd på och även lite bilder därifrån.. Ni får hålla till godo med detta så länge =)

Tjillevippen

Kommentarer
Postat av: jennie

nämen! tråkigt att du inte kan blogga utan lösen :/ men skicka lösen till mig. bara msn:a det till mig :) pussokram

2009-02-24 @ 20:54:39
URL: http://iolani.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag vill fortsätta läsa gumman=)

Kraam fia

2009-02-24 @ 22:22:45
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: maggan

;) puss på näsan...

2009-02-25 @ 06:47:34
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej vännen

Tråkigt att det ska vara så! :S

Vill gärna fortsätta läsa! ;)



KRAM

2009-02-25 @ 09:16:07
URL: http://intesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback