2009-01-01

Ja igår var vi som sagt ute på en liten promenix.. Hela familjen älskar att vara ute i det sköna vädret så promenader är vi glada för. Här är kanonmysigt att gå igenom den lilla skogen som ligger runt husknuten. Och rundan vi gick är alldeles algom.. Vu spenderade 1½ timme ute i det underbara vädret så lite foton fick man på kameran.. Tänkte jag skulle lägga in lite av dem här nedan i inlägget.. Sitter här och har inte så mycket för mig så då kan man ju passa på.
 
Har precis suttit och lekt med Maxen och hans bilar på golvet.. Vi har haft en massa tävlingar och det märks ju att Max  är kille för han vinner ju så klart alla racen *typiskt* ;)) Har även under eftermiddagen sedan älsklingen kom hem hunnit äta lite middag.. Blev korv och potatismos idag.. Max fick bestämma vad vi skulle äta :) Han är så stor vår lilla kille så han måste ju oxå få känna sig duktig och få bestämma ibland.. Det är när barnen blir delaktiga i vardagen som dem växer i sin roll och utvecklas.. Det är en del av barnens utveckling i livet för att så småning om bli vuxna självständiga individer..

Idag har vi bara myst här hemma lillplutten och jag.. Själv så körde man till jobbet igårkväll kl 20 för att börja jobba kl 21 och jobba hela natten.. Har haft en bra natt på jobbet. En hel del att pyssla med men ändå lugnt på någor.. Skönt när det är lite lagom :) Sen blev det bingen direkt när man kom hem.. Somnade och sov till 9.30 då ville Max upp så vi gick upp och han fick lite frukost och barnkanalen sattes igång. Sedan låg jag och slumrade på soffan någon timme till.. Vid halv ett körde vi iväg till Helsingborgshem och hämtade nycklarna till den nya lägenheten.. Jag och plutten var där uppe och kikade och han tyckte den var fin =) Ännu finare blir den när dem är färdiga med all renovering innan vi flyttar in.. Och det bästa av allt är så klart badkaret!! =)) Efter vår lilla runda körde vi hem igen. Var ute en liten stund innan vi gick in.. Har lekt,l busat och myst hela dagen. Det är så underbart att få vara hemma med honom.. Man njuter av varenda sekund och jag skulle inte vilja byta bort det mot något!! Han är min lilla ögonsten..

Som dessutom sitter och kallar på mig nu så det är dags för mig att avsluta.. Får se om man kanske kikar in här en runda till när han har gått och lagt sig.. Annars ses vi om någon dag igen =)

Hej svejs!!

                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback