2009

GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORSTÄTTING!



Då var vi här.. På det nya året.. Sitter här och allting känns som vanligt *ler* Blev en lugn och skön kväll hemma igår.. Jobbade ju på förmiddagen så man var hemma runt 16 ungefär. Sedan blev det lite städande här hemma och även en runda till Maxi för att inhandla lite mer gott att fira in året med.. Åt thaimat igår som jag lagade själv och det blev inte fy skam minsann.. Blev lite godis till tv-tittandet och därefter vitlöksbröd och räkor doppade i lite majonäs *smarrigt*
Lillplutten var uppe till halv nio igårkväll sn var han helt slut så han gick och la sig.. Vi väckte honom lite innan halv tolv och begav oss in till stan. Körde och ställde noss uppe vid kärnan tillsammans med resten av helsingborg kändes det nästan som *skratt* Kanske inte riktigt men mycket folk var där iallafall och ett fasligt smällande när klockan slog 00.00.. Började lite smått redan innan och sedan satte det igång.. Max hade sin hörlurar på sig så han slapp höra allt smällande så högt men fick se fyrverkeriet ändå. Han var så glad! Åh vad mysigt det var! En perfekt start på det nya året! Var kanonmysigt uppe vid kärnan verkligen! Och man kunde stå och se ut över hela stan ner mot hamnen och över till danmark.. Synd att vädret inte var lite klarare då hade man nog sett raketerna över sundet oxå. Men ci fick se en hel del ändå och det viktigaste är ju trots allt att man är tillsammans med dem man älskar och ska spendera året med :) Ännu ett år får man säga.. Ja om 1½ månad har vi varit förlovade i 3 år! Kan ni tänka er.. Tiden bara rusar iväg!

Nej gott folk nu ska jag och min familj klä på oss lite varmare kläder och bege oss ut på en promenad i det sköna vädret.. Man behöver röra lite på sig. Sedan ikväll är det dags att jobba igen.. That's life! :))

Här kommer lite bilder och någon film på firndet igår.. Blev inte så många då min underbara men inte alltid så kloka sambo inte hade satt i minneskortet i kameran igen utan det satt kvar i den digitala fotoramen.. Han får se till att köpa ett minneskort till fotoramen i dagarna så han inte behöver ta ut mitt ur min kamera. Det är allt lite irriterande när man står och ska ta kort och kameran lyser upp displayen med ett: "Memory is full"  :)

Önskar alla en god fortsättning på det nya året!!


        




Kommentarer
Postat av: Linda

JÄTTE min blogg du har gumman :) vill också ha en sån är sjukt avundsjuk på din stil på text kanske ska gå tillbaka till blogg.se istället :P



Hoppas ni har en bra början på det nya året och att det blir ett bättre år än 2008



Kramar

2009-01-01 @ 20:39:45
URL: http://lindajoohansson.blogggratis.se
Postat av: Linda

Fan va dålig jag var på att stava då :P



Bloggadressen är helt fel och så ska det stå fin istället för min :P

Men det har du säkert listat ut redan hoppas jag !



Många kramar till er !

2009-01-02 @ 11:49:08
URL: http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback