23 år fyllda

Ja då var man ett år äldre nu ja.. Känns inget vidare speciellt om jag får säga så.. Nästa födelsedag som egentligen räknas är 25 men det är ju 2 år dit.. Jag får nöja mig med 23 detta året :)

Har varit en lugn och skön dag. Vaknade imorse av att mina två älsklingar kröp upp till mig i sängen och sjöng: Vi gratulerar. Och även en bricka med frukost till mig hade dem. Så det blev frukost på sängen imorse.. Inte helt fel. Och gulliga var pojkarna när dem sjöng för mig :) Vi har myst hela förmiddagen här hemma sen bar det av ut till bilen. Har kört runt och kikat lite överallt. Har även varit en sväng på ikea o nu har vi nästan bestämt oss för vilken soffa det kommer. Nu står vi mellan 2 st.. Ett framsteg kan jag säga *skratt* Har även varit uppe i nya lägenheten och kikat. Målarna har kommit en bra bit på vägen, känns jätteskönt! Så färdigt till nästa helg som det är sagt kommer det nog absolut att bli.. Ser ut som det kommer bli jättebra med alla nya tapeter vi har valt och så.. Nu längtar man bort tills allt är färdigt.. Har ju även semester när vi har flyttat så jag och Max ska greja med en hel del om dagarna..  En arbetsvecka kvar sen så! Sen ska jag njuta av en veckas välförtjänt semester och härligt ska det bli!

Nu sitter jag här en liten sväng, Max bygger med sina puzzel och älsklingen spelar lite xbox360.. Ska strax bege oss på maten. Eller mina pojkar skia det med andra ord =) Jag har fått i uppgift att bara ligga på soffan och ta det lugnt idag.. Ingen dum uppgitft det inte! ;) Sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på.. Uppdatering om det får ni imorgon..

Nu ska jag mysa vidare här hemma! Njuta av dagen!

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Johanna vattenkanna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS gumman!!!! Hoppas du haft en uuuunderbar dag! Stor kram till dig!

2009-01-10 @ 21:05:41
URL: http://intesomjag.blogg.se/
Postat av: jennie

GRATTIS! :D

2009-01-10 @ 23:01:23
URL: http://iolain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback