Barn är ingen leksak som man bara träffar och leker med när man känner för det..

Jag hoppas innerligt att det jag läste idag INTE är sant!!!!!! Jag vet inte vad jag gör annars! Du är den sista människan på jorden som förtjänar ett barn till!! Det låter kanske i andras öron hemskt att man önskar någon ett sådant öde men har man barn som man inte kan ta hand om och försummar så förtjänar man inte att få fler barn! Kan man inte ta hand om sitt första barn kan man inte ta hand om sitt andra.. Se till att skaffa dig ett liv, ett stadigt liv innan du ger dig på fler barn! Se till att ta dig an din son som du redan har innan du skaffar fler barn!! Jag kallar det barnmisshandel om du skaffar fler barn som läget är nu!!!! Man sätter inte barn till världen om man inte kan ta hand om dem.. Barnen kan inte välja sina föräldrar, det är vi som väljer dem!  Reda upp ditt liv innan du skaffar fler! Man är inte redo för barn när man redan har barn som man struntar i för att kunna festa, umgås med kompisar, vara med sin nya pojkvän utan att bli störd av barn, är ute och åker bil och är ute o springer hela nätterna.. Nej då ska man nog verkligen tänka en gång extra innan man skaffar ett barn till.. Jag hoppas av hela mitt hjärta för barnets skull och dess omgivning att du tänker efter riktigt noga innan du sätter det lilla oskyldiga barnet till världen...


Kommentarer
Postat av: maggan

Håller helt o hållet med dej. Antar vem de e du skriver om o absolut förstår ja vad du menar. kramar

2009-01-03 @ 01:17:47
URL: http://maggstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback