Flyttat

Så dår har flyttlasset gått och vi har fått undan allting till den nya lägenheten.. Nu ska den gamla bara städas sedan är flytten helt färdig.. =) I veckan ska jag o max packa upp det sista vi har kvar och sätta allting på plats..  Sätta vår prägel på lägenheten och inreda. Den har redan blivit såååå mysig!!!! Blev en ny soffa, nytt köksbord som införskaffades på ikea. Bland annat =) Och en ny tv oxå men den köptes ju inte på ikea dock *skratt* Att man kunde få in en 42-tums tv i min lilla bil var det inte många som trodde men det gick!! ;) Liten men smart bil har jag haha :P

Nu sitter jag hemma hos tosse och skriver.. Ska vara lite social snart =) Har inget internet hemma än så jag passar på att skriva lite nu när jag är här.. Ska snart köra hem och börja med middagen.  Blir hemmalagade köttbullar, sås och potatis idag.. Och så grönsaker till det så klart.. Lite nyttig får man ju försöka vara =)) Vi har som sagt fått upp väldigt mycket i lägenheten. Är bara lite smålådor kvar med prynadssaker och böcker som ska upp.. Lite tavlor och hyllor ska oxå på plats sen så :) Känns helt underbar nu!! Åh kan inte beskriva hur skönt det är att ha flyttat nu.. Bra start på det nya året minsann =)

Nej nu ska jag vara social innan jag kör.. Syns ja inte här på ett tag eller ni inte hör nåt från mig här i bloggen på ett tag så beror d som sagt på att vi inte har nåt internet i lägenheten än..

Önskar alla en trevlig kväll!!
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: jennie

du får ta o slänga upp några bilder sen för oss som bort lite längre bort :)

2009-01-18 @ 21:56:40
URL: http://iolani.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag lovar att lägga upp lite bilder på lägeheten snart =) Börjar komma iordning ganska bra nu så snart så :D Hoppas allt e bra med dig! =))

2009-01-20 @ 13:27:04
URL: http://haaannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback