Måndag

Och trött är jag..... Varit en ganska tuff dag på jobbet idag.. Mycket patienter och massor att göra. Dessutom har man haft medarbetarsamtal med chefen som tar en stund vilket gör att man helt plötsligt har massor att göra när man kommer ut därifrån. Men så är det i livet. Allt kan inte vara lätt :) Var skönt att få medarbetarsamtalet avklarat så är det färdigt. Fick väldigt mycket positiv feedback av chefen idag vilket kändes oerhört bra! Man får gehör för det man gör vilket får en att fortsätta kämpa på och jobba sig uppåt och samtidigt trivas med jobbet.. Att få positiv feedback från chefen och även från arbetskamrater och föräldrarna till barnen man tar hand om gör att man känner en glädje i att gå till jobbet.. Nej det är inte alltid så skönt att gå upp kl 04 på morgonen för att köra till jobbet 05.45 men någonstans på vägen finner man styrkan att göra det för man vet att man åker hemifrån för att hjälpa någon annan och man kommer till en trivsam plats.. Jag jobbar inte enbart för att tjäna pengar och kunna försörja mig själv och min familj utan för att jobbet är en del av det roliga i min vardag.. Jag har hittat rätt... Jag har mina mål och strävar efter att hela tiden uppnå dem.. Att hela tiden växa med mig själv och mina uppgifter.. Att utvecklas och införskaffa mig nya livserfarenheter.. Jag vill kunna känna att jag har uppnått det maximala utav livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback