Måndag

En ny vecka är här med allt vad det innebär..  Jobbar hela veckan, flyttar till helgen så det blir en massa packande i veckan efter jobbet och sen bär det av till den nya lägenheten i helgen.. Skönt ska det bli! :) Allra mest längtar man efter att få inreda lillkillens rum.. Vi har massor av planer där minsann! =) Resten av lägenheten ska självklart oxå bli rolig att inreda.. Tycker lite pysselande är mysigt.. Blir även en runda till ikea på lördag mitt i flytten för att hämta soffan, köksbordet, fåtöljen och lite annat nyinköpt.. Blir nog väldigt mysigt när vi är färdiga. Ska passa på att ringa pappa i veckan oxå. Han är verkligen jätteduktig på att rita och måla. Så han ska få göra lite schabloner till mig har jag tänkt så jag kan måla lite på väggarna sen.. Snyggt med lite sådant..

Har jobbat idag som vanligt. Har varit en lugn och skön dag på jobbet för en gångs skull.. Härligt att hinna ta sig tid till sina patienter ordentligt ibland. Var många läkare där idag oxå så patienterna slapp vänta så länge på att bli behandlade. Ska bli spännande med vårt nya arbetssätt som snart startar.. Se hur det blir med det. Om vi lyckas korta ner väntetiderna lite med vårt Lean-projekt.. Ska snart ha medarbetarsamtal oxå.. Lite andra små möten och utbildningar är oxå på G. Så det rör på sig.. Händer saker hela tiden och spännande är det!

Kvällen blir lugn tillsammans med pojkarna här hemma.. Ska ta o ringa caroline strax har jag tänkt mig.. Kolla på Unga mödrar först :) Vi laddar upp ikväll inför resten av veckan.. Idag gör vi ingenting men imorgon sätter vi fart!

Nu blir det mys i soffan!
Ha en trevlig kväll för det ska jag ha! =)

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback