Fredag

Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus lilla rödluvan ;)

Nu sitter man hos tosse en runda och barnen leker.. Ska strax köra hem igen och fortsätta busa med älsklingen där hemma.. Vi har varit i stan en runda och fixat lite ärende jag och lillkillen.. Sedan har vi ätit lite lunch här hemma hos tosse.. Har klippt lille busungen idag oxå så nu har han en tuff frissa med färg i håret.. Han är så duktig plutten och sitter helt stilla, man blir ju så stolt!! =)

Nu har vi kommit iordning jättebra i lägenheten.. Idag har jag och Max sat upp schablonerna i sovummet. Blev riktigt snyggt! Nu är det bara nån taklampa och hylla som ska upp oxå.. Ska sätta upp lite tavlor tillsammans med älsklingen när han kommer hem. Lättast att vara två stycken så det blir rakt och så båda blir nöjda.. Fast för den sistnämnda sakens skull kan ju kvitta för han brukar överlåta inredningen till mig. Han litar på min inredningsförmåga och smakfullhet. Brukar inte bli så tokigt när jag gör det så det är väl inte så konstigt kanske =) Max trivs kanonbra med sitt blitenrum. Han har ju fått massor av saker med blixten i julklapp m.m så det har blivit kanonbra. Är bara gardinerna som ska upp och lite fler blixtenschabloner så e hans rum oxå kanon. Han tycker det är skönt med eget rum igen och det gör vi oxå. Man behöver lite "vuxentid" på kvällen när man går och lägger sig :) Och så har han alla sina leksaker på sitt rum oxå och det gör mycket för han har ju en hel del om man säger så.. Blir ganska stökigt om man ska ha hans leksaker i vardagsrummet m.m. för som sagt där e ju en del.. Men man är bara barn en gång =) Hämtade hans nya kläder för några dagar sedan oxå. Blev hur bra som helst! Det passade som d skulle och max är helt tokig i sina kläder =) Där e ju en del med motiv från filmen cars så klart :P Och massa andra tuffa kläder.. Köpte även lite som är storleken större än det han har så han har lite att växa i. Han växer ju en hel del nu. Märks på nätterna ibland när han vaknar av växtvärk. Men det hör ju alla barn till i den åldern.. Ni ska se honom i hans spindelmannen morgonrock som han alltid har på morgonen och myser i. Åh han e ju bara för go i den! Och så har han sin Blixten pyjamas på sig under.. Ja vad kan man säga mer än snyggt! ;)

Nej nu ska jag vara social igen.. Sen ska jag och lillkillen köra hem och lägga oss i ett varmt bad tillsammans =))

Tjing tjing!!

Kommentarer
Postat av: Johanna maffian

UTMANAD!

se min blogg! ;)

2009-01-26 @ 13:37:58
URL: http://intesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback