Dags för sängen kanske?

Ja det är kanske dags att krypa ner under täcket för en liten lur.. Kellie sover som en stock efter en flaska mat och lite gröt.. Blev några skedar gröt till kvällen ed lite banan.. Vet inte riktigt var hon har tungan någonstans så det såg ganska roligt ut.. Men det är ju så med dessa små underverk i början när man börjar ge dem mat med sked istället för flaskan :) Det är tur att jag har dig och barnen tess så jag har lite sällskap ibland nu när man annars är själv..

Det kommer bli så att vissa inlägg i min blogg kommer bli privata hädanefter. Är så himla trött på allt skitsnack som folk hittar på för att dem inte kan läsa ordentligt eller bara läser vissa ord. Sen finns det vissa tankar som är privata som jag anser att vissa inte har med att  göra.. Folk som inte är i min närhet behöver inte veta allt om mig.. Speciellt inte när det finns människor som läser bara för att nyfikenheten är värre än en apas nyfikenhet för att dem ska ha något att prata om.. Ni märker ju när det kommer ett lösenordsskyddat inlägg så då får ni fråga om lösenordet ifall ni vill kunna läsa vad där står.. Tankar och inlägg som handlar om min familj och vad jag gått igenom i livet tidigare som tar upp stora delar av mina tankar kommer finnas under lösenordsskyddade inlägg..  Det är endast tankar och funderingar som kommer finnas där.. Inget prat om någon annan.. Inget prat om hur dagarna har sett ut.. Inget prat om vad jag ska göra de kommande dagarna.. Allt sånt kommer hamna här utan lösenord.. Det är mina innersta tankar som inte alla kommer få tillgång att läsa längre..


Nu kallas sängen gott folk så man orkar upp med lillsnäckan imorgon.. Blir lite middag här med vännerna sen under dagen och på kvällen blir det mys med mina pojkar..


Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback