En helg med jobb framför sig..

Ja då var det fredag igen och helgen närmar sig.. Kvällen blir lugn för min del.. Ska åka och lämna Kellie till Tess lite senare.. Just nu sover hon gott i vagnen efter lite mat och bus.. Har fått en sån fruktansvärd huvudvärk idag! Uhhhhh blir så trött på den.. Har haft massa stickningar i armen och fingrarna oxå.. Känns lite så där med tanke på allting.. Men har pratat med min doktor som skulle ta kontakt med Neurologerna och be dem kalla mig lite tidigare än vad dem skulle gjort annars.. Kommer stickningarna tillbaka igen så ska jag söka akut om inte hon har någon tid till mig på vårdcentralen.. Men det blir nog bra.. Försöker att inte tänka för mycket :)

Imorgon och på söndag väntar jobb.. Men det känns helt okej trots att alla andra håller helg.. Jobbar bara 2 dagar nästa vecka så jag klagar inte.. Ledig hela nästa helg FRE-SÖN och helgen där på är jag oxå ledig hela helgen.. Lite ovant för det brukar man inte vara så ofta.. Jobbar man inte hela helgen så jobbar man oftast fredagen iallafall och är ledig lördag+söndag.. Så det känns som man har ett helt okej schema faktiskt..

Nu ska jag luta mig bak i soffan och mysa med bebis för nu låter det som lillsnäckan håller på att vakna igen efter middagsluren..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback