Fredagen lider mot sitt slut..

Jaha då var ännu en dag snart förbi och en ny väntar i gryningen.. Fredagen har verkligen flugit förbi.. Vet inte var tiden har tagit vägen idag.. Jag och kellie vaknade vid sju sen somnade vi om tll 10 imorse igen innan vi gick upp.. Det blev lite furkost här hemma och en massa mys och bus innan vi packade ihop oss för en trip till Tyringe..

Spenderade två timmar i Tyringe.. Jag och lillsnäckan gick genom byn och kikade.. Gick ner mot skogen och idrottshallen och skolan.. Strosade rundor.. Mycket minnen man har i sina hemtrakter :) Det var riktigt mysigt men så otroligt varmt!! Man var helt genomblöt efter 1.5 timmes promenad i gassande sol :) När bilen var färdig bar det av hemåt till Helsingborg igen.. Fick besök av Mamma o Jan som var ute med husbilen. Så roligt att dem kom på detta hållet och fick se lilla lyan.. Abbe var ju oxå med så klart.. Helt slut av värmen stackaren men med den pälsen han har är det ju inte så konstigt, tur man inte är hund i denna värmen *Skratt* När dem åkte vidare med husbilen bar det av hem till Tess för att lämna Kellie.. Såååå tomt här e nu hehe :) Har varit supermysigt att ha henne här dessa dagarna och det har gått kanon. Jag behöver ingen karl för att ta hand om barn! Jag klarar det kanon själv :D Ska bara hitta någon att göra barnet med bara haha :P Fastnade hos Tess när jag skulle lämna Kellie.. Hjälpte henne att duka och ställa iordning i lokalen till imorgon...

Nu sitter jag här hemma igen.. Blev en värmepizza som åkte in i ugnen när jag kom hem från Tess.. Har suttit och kollat lite tv och kollat runt lite på internet.. Ska hoppa in i duschen snart som jag skulle gjort när jag kom hem.. Men vadå? Bättre sent än aldrig eller vad säger ni? :)

Nu har jag svamlat tillräckligt för ikväll.. Börjar komma igång med bloggandet igen nu..
Hoppas ni får en mysig kväll gott folk!


Gumman jag lider med dig! Men det kommer gå fort! Snart Augusti :)


Kommentarer
Postat av: Tess ffs

Tack gumman ;) ja sant snart augusti.. ja med vänner 2 barn å 1 hund så kommer tiden gå super fort kommer ju knappt hinna tänka på det nästan hehe :P ses imån stumpan Puss

2009-07-03 @ 23:01:22
URL: http://tessffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback