Härlig dag :)

Ja en härlig dag i värmen har det varit idag.. Kan det vara något annat när man har världens bästa bebissällskap här :D Jag och kellie vaknade vid 06 imorse då var det dasg för lite mat till lillsnäckan.. Var uppe till sju ungefär sen somnade vi båda om gott igen och vaknade inte förren vid 10.. Myspys... Lite mat, blöjbyten och packa väskan blev det därefter för att kunna åka ut till Caroline och spendera dagen i hennes trädgård. Härligt som attans var det! Badade i pollen och solade om vartannat och lilltjejen njöt på filten i skuggan.. Hon fick på sin baddräkt och fick bada lite hon oxå, det var uppskattat.. Har tagit en del bilder som kommer upp här sen.. Johanna och Caroline fotade oxå en del så ska be dem skicka sina bilder dem oxå så lägger jag upp allting samlat sen istället.. Var en supertrevlig förmiddag/eftermiddag vännen hos dig med alla barnen idag!

Det bar av hemåt för mig o Kellie igen vid tre-tiden.. Körde inom Tosse där vi ställde bilen så tig jag och Tosse barnen och gick bort till drottninghög.. Handlade lite sen dök Linus och Adrian oxå upp.. Satt och pratade ett tag innan vi åkte hem.. Det var dags för mat igen när vi kom hem sen bus en timme till innan Kellia slocknade gott.. Nu har hon precis ätit och somnat gott inne i sängen.. Snart dags för mig oxå att nanna så man orkar upp imorgon när hon vaknar :) Blir en trip till Tyringe/Hässleholm imorgon på dagen innan  man ska lämna lilltjejen till Tess igen.. Jag hade kunnat ha henne flera dagar till men då tror jag Tess får lite väl mycket abstinens efter sin söta flicka plus väldigt mycket bröstmjölksöverskott av pumpningen *haha* Jag får låna henne snart igen istället :)

Nej gott folk nu blir det sängen för min del oxå!
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback